Monday, November 29, 2010

bag mata

Okay tak payah nak buat muka eksaited sangat dengan tajuk post ni,amboi Cik Bedah dengar pasal bag je mesti ingat nak shoping je kan. Haih biasa ni babap kang,grrrrr. Tahu la YES tengah hangat sekarang ni kan,kan. Ni haa jangan la nak berkerut sangat dengar “bag mata” tu,kalau translate dalam bahasa omputih nye senang cakap “eye bag” la,haih korang ni cakap omputih baru la nak paham.

Ni la dilemma yang aku alami sekarang, I  muda lagi okay, muda remaja gebu lagi tapi da ada eye bag haih. Eye bag seketul kau bawah mata,eye bag ni lebih kurang macam lemak la bawah mata nak-nak bila kau senyum kan,nah terbojol je bawah mata tu. Aku berasa lebih terhina bila salah seorang peminat menyuarakan komen pedas nye yang menyentuh sensitivity aku sebagai seorang perempuan. Korang baca lah sendiri,aku nak merajuk kat dapur sorang-sorang.



Haa nampak tak,nampak tak? Sila zoom kalau xnampak jugak.Abaikan komen Encik Ejoy tu,yang penting komen pertama dari Cikgu Maths aku tu,kembang seyh kau.Oh siap ada orang like lagi,thanks yaya PS/ : lantak la korang nak kata apa,nampak di disitu aku tengah baca blog Haziq Zainal.Ok tenang,tarik
nafas hembus fuhhhhh..




Ini lah gambar yang menjadi mangsa perbalahan tadi.Semua nak jeles dengan eye bag aku.Eh eye bag ni la yang buat penyeri kat muka aku.Nampak tak mata aku jadi galak,eh bukan A.Galak Gerak Khas tu,sekarang Gerak khas dah masuk siri ke 20 kan,entah tak tahu pulak,tak minat pon.Opsss sorry la pada peminat fanatik  Gerak Khas,peace ;p



Gambar asal,ye sila terharu sekarang.Tantik kan,teheee ;p



Nah,solution.Menghilangkan lebam dan bengkak bawah mata dalam masa 14 hari.Tunggu je la weh,pastu sila bunuh diri bila tengok aku dah takde eye bag dah.

2 comments:

  1. haha model yang bawah sekali tu adalah saya selepas 14 hari,harap maklum ;p

    ReplyDelete