Sunday, December 19, 2010

khas buat faiz amiruddin ;p

faiz amiruddin ialah my old time buddy in sekolah rendah.dah lama tak jumpa tup tap dia bagi haku soalan bagi panas ni.haha ;p


1. adakah anda rasa anda HOT?
tak pernah,hot pada saya merujuk pada cuaca yang panas.bukan merasakan saya hot tahap good2.erkk paham ke?

2. update wallpaper yang anda guna sekarang?
kenapa lak?saya suka warna yang sekarang ni.takyah memandai suruh saya tukar eh.grrrrr

3. Cerita about this wallpaper.
warna peach yang ceria.auwwww

4. Kali terakhir makan pizza.
bulan..errr..7 tak silap..kat pizza hut setia alam.

5. Lagu terakhir yg anda dengar?
got your back(T.I ft Keri Hilson)ahhhh addicted.asik dengar berulang2 sampai tahap nak muntah.

6. Apa yang anda buat selain selesaikan tag ini?
berangan of coz,dapat PPTPN nak beli apa.macam la tak pernah buat kan?ceh
7. Selain nama sendiri anda dipanggil dengan nama apa?
aida,fitriyah,aidot,adik,gadis redbull,sleepy head,bubble head,gemuk,bangla

8. Tag lagi lima orang

1.qeena azmi
2.syawal mostakim


3.afiq zulhafiz




4.yunalis zarai(sah dia xtaw blog haku)



5.hana tajima(sah dia xminat baca blog haku)



9. Siapa orang no 1 dengan anda.
kucing saya

10. Katakan sesuatu pada orang no 5.
i really adore ur style la kak.ajar saya pakai selendang macam akak.and and ngape selendang akak mahal sangat.takleh jual murah ckit ke.(of coz kena speaking,sebab dia xpaham malay akayssssss)

11. Nombor 3 ada hubungan dengan siapa?
dia kawan ngan nombor 1 and nombor 2.

12. Bagaimana pula dengan nombor 2?
dia ada hubungan sulit ngan bomoh susuk kat siam.

13. Katakata cinta kepada orang nombor 4.
yuna,i love u.i will always support u.u are my inspiration to wear shawl.something like that lah.and and i love all your songssssss.

14. Berikan 4 fakta yang anda tahu tentang orang yang anda tag.
semua pakai susuk bomoh siam
semua kaki gossip
semua kaki shopping
semua suka belajar last minute
semua anak manja


puas hati dengan jawapan saya? :) and and tq sebab tag saya mr.batman.weeee ;p

3 comments: