Thursday, December 16, 2010

my darling.

okay,so entry kali ini i just want to share with you guys my favourite items.hee basically barang-barang yang saya nak tunjuk ni adalah kesayangan saya sebab mengandungi sentimental value yang tersendiri.walaupon harga nya takde lah mahal pon,tapi sangat bermakna tau.ada yang saya beli dengan duit sendiri,ok not exactly my money la sebab saya beli pakai duit PTPTN(erkk kantoi)hehe dan ada yang dihadiahkan oleh my mom and my sister.



skinny jeans,must have.sangat sesuai pakai dengan blaus or tshirt yang labuh.






cardigan labuh.kalau dah ada cardigan kita just perlu tambah koleksi tshirt lengan pendek or tank top yang bermacam-macam warna je untuk dipadankan.



skirt labuh.kalau tiba-tiba tengah datang demam nak pakai ala-ala feminin ayu gitu saya akan pilih untuk pakai skirt labuh.the black and white one is a present from my mom on my birthday yang keberapa ek? tak hengat la,uhuk.the orange one abang saya yang bagi.basically i just have two skirts,ehe.



ouhh this blouse,saya beli kat segamat.free size,so memang nampak besar tapi sesuai sangat pakai dengan skinny jeans.it comes with a belt,tapi saya tak prefer pakai belt.i just keep it simple and minimum.guess what?it's only RM15.and it's worth it.



tshirt ni nampak biasa je kan,tapi kain dia sangat selesa.this is a birthday present from my mom this year.





this one is also my birthday present from sister on my birthday this year.blouse ni nampak sangat girly kan?haha.saya jarang pakai baju ni,because somewhom my butt looks quite flattering when i put this on though,uhuk.
 but still i like the colour and the detailing,weeeee.



 this one looks vintage and simple,sesuai dengan citarasa saya.warnanye pon senang nak match dengan mana-mana baju.


 ouhh these are my darlings.i love,love,love long necklace.suka sangat pakai rantai yang labuh-labuh dan panjang-panjang.rasanya kena update lagi my necklace collections,weee.


this rainbow one is my favourite.murah je taw,RM5 only.but sadly awan dia yang belah kiri tu da patah.ouchhh.



ahhhh this one,my second sister gave to me also on my birthday.senang sangat nak matching dengan baju apa pon,waima colour apa pon dia senang nak match.



my bangles
and my watch.bangle tu da nampak lusuh sangat kan?ish buat malu je la nak tunjuk,uhuk.jam tu my mom gave it to me.tapi tapi bateri dia da mati.and and sampai la ni saya tak ganti lagi bateri dia.demmit,nanti ingatkan saya taw ganti bateri.hik,mekaceh ;p


 miyami compact powder yang dah nampak macam errr macam haram.



wahhh sampai macam tu sekali aku pedajal bedak ni sampai da pecah da pon,uhuk.tehee alamak da abes la,t ingatkan saya beli beli yang baru taw.haa kalau nak dapat murah ckit saya ad kad keahlian cosway,sudilah pinjam kad keahlian saya ye,hik.




contact lense.almaklumlah saya ni rabun,kalau saya pakai spek nanti dah tak boleh la nak melaram and nampak cantik macam yuna tu bila saya pakai selendang.saya ni memang minat betul lah pakai tudung lilit sampai terbelit ni.tu pasal la mesti kena pakai contact lense.




yeahhhhh tu dia koleksi tudung belit-belit saya.nak yang corak ada,yang kosong pon ada.nak pinjam?ehh boleh je,hik.tapi tapi lepas ni nak update lagi koleksi.tak cukup ni.heee.


ni mesti lah hand phone,takkan microwave pulak,grrrrrrrr.handphone ni baru je lagi beli tak sampai setahun lagi,tapi da start buat kepala akak ni haa migraine tahap 8.asyik-asyik hang.



ini krim muka yang boleh juga digunakan sebagai foundation.fungsi,untuk menghilangkan bekas parut jerawat,dan of coz lah supaya muka tu takdela nampak kusam,pucat lesi,benyek and lemau je kan.



kalau tak pakai krim ni rasa nye shah rukh khan takkan jadi suami saya sekarang.oke,tipu.RM5 je pon.



my laptop.precious,beli dengan duit PTPTN ye.nampak tak function PTPTN kat situ,kerajaan suruh anda beli laptop.oke.



oke,tak payah tunjuk sangat aku minat miley cyrus,grrrrr.



roarrrrr.somehow tak tahulah why i'm so obsessed with leopard print,teheee.



 
but sadly setelah disenaraikan barang-barang dia atas saya rasa i still need to update my collection.tengok lah,jeans pon ad satu je.sigh.oke lepas ni dapat duit PTPN nak beli seluar jeans,selendang,denim jacket(ouhh yess hari tu ad nampak satu denim jackt yang cun gila vavi kat padini),maxi dress,um um rantai panjang,oh yes cardigan,bedak miyami,eyeliner,kasutttttt,lagi apa ek?tu je kot buat masa ni,mana tahu lepas ni terfikir nak tambah lagi.haaa nampak tak macam mana duit PTPTN tu sangat membantu minat bershopping saya?weeeee.oke,tu je.





3 comments: